lördag 15 januari 2011

nära nu.

har precis blivit avsläppt av erika på stationen i hallsberg. jag har varit med judith, mamma och pappa sedan igår. nu bär det av till stockholm för att invänta den bästa dagen på mycket länge. som jag har längtat och nu är äntligen dagen snart här.

judith har lärt sig att dricka helt själv. hela middagsbordet grät av lycka igår när vi äntligen fick se henne ta händerna runt muggen utan handtag och började dricka. det är helt fantastiskt att se henne göra framsteg. ställa ner muggen själv är lite svårare men jag är nästan säker på att hon kan det nästa gång jag får träffa mitt lilla hjärta.

ikväll är ska jag och chrille ha myskväll hos honom. det får bli en lugn och relativt tidigt kväll för i morgon är det jag som står på stationen kl. 10 då dagens schema startar. i love it!





kram s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar