onsdag 19 januari 2011

12 - i min handväska.

ok, om jag nu ska kunna hålla mina nyårslöften kanske det är dags att sätta igång med ett utav dem. dels så jag kan fortsätta tjata på att andra som jag tycker ska börja blogga eller andra som ska fortsätta blogga utan att få kommentaren, "men du själv då!" Och jag höll ju faktiskt på med en bloggutmaning som jag avslutade hastigt och lustigt. fortsättningen kommer alltså nu. sådär roligt inlägg. men jag är ingen människa som använder handväskor. inte så värst ofta i alla fall. det finns ju fickor tänker jag. sådär snyggt kanske men jag är inte alltid så speciellt snygg.
Photobucket
plånbok, tuggummi, headset, eight hour cream, iPhone (med en snygg kille på), hårklämma, snus och ett lipgloss från paul frank med sockervadd smak. som jag för övrigt typ åt när detoxade mig. skönt att det är över så jag slipper äta lipgloss när jag är sugen på något sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar