måndag 10 januari 2011

första dagen.

idag har jag gjort min första dag hos mina fantastiska elever. jag blev helt varm i kroppen i morse när jag äntligen fick träffa dom. fint kort och enormt fina kommentarer från kollegor blev jag mottagen med under dagen. det känns skönt att jag verkar ha fattat rätt beslut. dagen har gått helt galet fort och i morgon har jag mina första lektioner. mediekommunikation a med bergatrollet och bytingen. det blir fint det.

fick ett livstecken från afrikas högsta berg innan, helt fuckling lovely att min oro kunde stilla sig... en liten stund i alla fall. nu är det fruktstund och en sista slipning på morgondagens uppgift som gäller, sen direkt i säng.

kram sofia.

p.s jag har lite ångest för bloggutmaningen, men jag skyller faktiskt på att min kamera inte fungerar som den ska. inom en vecka är den åtgärdad och jag ska genast då fortsätta. jag har längtar lite efter att fortsätta, faktiskt. d.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar