fredag 7 januari 2011

kreativitet.

när väl kreativiteten infinner sig hos mig är det lika bra att ta vara på den. den råkade komma strax efter kl. 01.00 och nu sitter jag här och har precis gjort en ritning på mitt blivande soffbord samt skapat fem olika tavlor. sjukt nöjd. nu i alla fall, vi får väl se i morgon om jag är lika nöjd då. om jag nu skulle vara det, ska jag lämna in de på ett tryckeri omgående. för övrigt har jag fikat med mia och sandra idag, sprungit ner i källaren säkert 10 gånger med alla flyttkartonger och skit som jag inte vill ha i lägenheten, målat om den gröna väggen en gång, rensat bland alla mina smycken OCH kläder. det har varit en produktiv dag idag. mer sådana dagar. men nu är det nog läge för fröken att försöka sova. tvättid, målning av vägg samt lite jobb i morgon. tänka sig, på måndag är det jag som är en fröken igen. jag längtar. do what you love. love what you do.

kram sofia.

1 kommentar:

  1. Kul! Jag vill också ha en fin lägenhet med fina saker. / Slut på kontot

    SvaraRadera