torsdag 27 januari 2011

20 - om 3 år.

eftersom en mycket uppmärksam läsare har kommenterat att mina bloggfavoriter står listad två gånger i denna utmaning så fick denna uppmärksamma läsare bestämma dagens utmaning vilket efter några dagars betänketid blev - om 3 år. tack för den. den är fan inte lätt. men jag tänker att man kan tolka det lite hur man vill... om 3 år är jag 31 år gammal, jag ska då fylla 32 år. året är alltså 2014 för er som är svaga i matematik. jag ska fylla 32, hmmm, konstigt. det låter gammal. om jag kunde bestämma skulle mitt liv ungefär se ut såhär om tre år.
jag är klar med min examen. jag delar mitt liv med personen som har fångat mitt hjärta. vi bor tillsammans, hur och var spelar inte stor roll just då. jag jobbar på en skola och har en central roll där. jag har varit i NYC och hunnit resa till några andra intressanta och sköna platser. jag fotograferar mycket på min fritid och gör klart mina projekt jag påbörjar. jag tränar och är helt frisk. alla mina nära och kära mår bra och är friska. jag tänker mycket på barn, anledningen oklar. jag har tagit ut alla mina piercingar. tre år är inte en lång tid. och med tanke på den prestationsprinsessa som lever inom mig avslutar jag nu. detta får nog räcka.

/sofia

1 kommentar: