torsdag 6 januari 2011

godmorgon världen.

undra om det är okey att vakna kl. 11.15 när man snart är 30 år. eller snart 30 var väl iofs att ta i. det är skitlångt kvar innan jag blir 30 men ändå. :) jag somnade strax efter kl. 00.00 igår så jag behövde förmodligen sova. nu sitter jag här med silvershampo i håret och hittar anledningar till att inte gå ner i källaren med alla flyttkartonger och annat som jag inte vill ha i min lägenhet. igår beställde jag även en skitsnygga soffa. jag får dock vänta till vecka 6 innan den finns hemma, men den längtan känns LÄTT om man jämför med andra längtan. se så. dags för fröken att ta tag i sitt liv.

/sofia.

2 kommentarer:

  1. Jag är en månad äldre än dig och när jag är ledig brukar jag med gott samvete ligga och dra mig till 12.30 ibland 13.00 utan att ha haft en sen kväll eller druckit en enda droppe alkohol....

    Du kan med gott samvete ligga och dra dig så länge du vill. Den friheten har du inte då du får egna barn...... Passa på att vila upp dig då du får tillfälle att göra det. Man mår bara bra av det....

    Mvh Klasskompisen från SPEU

    SvaraRadera
  2. jag litar på dina kloka ord och kommer förmodligen sova precis lika länge i morgon. :)

    SvaraRadera