måndag 31 januari 2011

21 - mina förebilder.

min bror är en stor förebild för mig. det har han alltid varit och kommer alltid att vara. jag kan fråga honom om nästan vad som helst så har han ett bra svar på det. han är bara bäst, på mycket. dessutom är han väldigt snäll också. min kollega vid namn CS. en mer klok och sympatisk människa får man leta efter. hon är som en mentor för mig och har många gånger fått mig att komma på bättre tankar. fantastiskt duktig pedagog dessutom.

min farmor. hon var den bästa människan som fanns på denna planet.

det var några av mina förebilder. fina människor med stort hjärta är sådana personer jag ser upp till. det finns såklart fler i min närhet som stämmer in på den beskrivningen. men dessa tre utmärker sig på några sätt.

/s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar