onsdag 15 december 2010

10 - Favoritsaker

Iphonen, SÅKLART. Utan den vet i fan hur jag skulle klara mig faktiskt. Inte alls lika bra iaf.
Imacen, världens bästa dator. Utan någon som helst tvekan. Just nu är den lite svårstartad bara, men det ska jag snart åtgärda.
D90:n, Min underbara Nikon kamera som jag dock måste köpa ett nytt objektiv till. Mitt 18-105 VR objektiv har gått sönder. Det ogillar jag väldigt mycket. Dyrt kommer det också bli.
Eight Hour Cream, om man nu kan räkna det som en sak. Men utan så vet jag inte vad som händer.
Min blender – Då skulle jag inte kunna göra lika god smoothie som jag endast skulle kunna leva på. Samt att jag, Hanna och Erika skulle ha lite mindre lyckliga upplevelser.

Photobucket Photobucket Det finns nog flera favoritsaker som jag har svårt att vara utan, men dessa är absolut högst upp på min priolista.

/Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar