måndag 4 januari 2010

trötta människor.

jag måste faktiskt få spy lite. igår var en konstig dag. igår blev det så där som jag hade bestämt mig för att det inte skulle bli. jag blev förbannad, nedstämd, irriterad, upprörd, arg, frustrerad och ledsen för att patetiska människor snackar om saker de verkligen inte har med att göra eller vet något om. låt mig vara. ni vet ingenting om mig och hur jag tänker eller känner. det är jag helt säker på. jag vet knappast själv vad jag tänker och känner, hur fan ska ni då veta det? nä, just. sluta snacka och bry er om erat eget liv istället. en sak är säker, herrej-la vad skönt att jag flyttat. som tur var tog min kära vän på andra sidan vattnet emot mig med öppna armar. vi skulle ha tränat, men planerade genast om. vi tog en promenad till sickla köpcentrum och shoppades lite lycka. gick hem och lagade mat samt kollade på en grym film. dagen avslutades med ett bra samtal som fick mig på helt andra tankar. /s.

2 kommentarer:

  1. Vad har hänt? Ska jag spöa dem? ;)
    Vad åg du för film? my sister's keeper?
    Kan jag gissa vem som ringde eller? :)

    SvaraRadera
  2. J som i Jantelagen, O som i Ozon, H som i Helium, A som i Antrikrist, N som i Najadlax.5 januari 2010 kl. 13:52

    Skit i packet för helvete och följ ditt eget hjärta. Bara du kan finna svaren, hur fan kan någon annan tro att de vet så jävla väl eller tycka si eller så om någon som inte ens själv exakt vet vad hon tycker? motherfuckers, we could kill them all i guess, men onödigt tråkigt att sitta i fängelse och se ungdomsåren försvinna ner i pissoaren på kåken. än värre om man tappar tvålen i duschen, så det lämnar vi åt sidan.

    men kör ditt eget race i dina nya stad, låt folk spy galla i trötta öret, de vet fan inte vad de pratar om, det luktar avund lång väg. you are the best, fuck the rest!

    OK?

    Kärlek på hög nivå kvinna till dig! Ciao Bella!

    SvaraRadera