måndag 25 januari 2010

guldbaggen.

sitter i soffan och har precis avslutat kvällen med Joel. fan jävla skit att han inte fick priset för bästa manliga biroll så man hade fått sett ännu mer av honom. han är det finaste jag någonsin sett, förmodligen skitsnäll också! :) träningskort på SATS- check! har tränat combat idag, vågar faktiskt inte tänka på hur ont jag kommer ha i morgon och för att inte prata om onsdag... men fan vad värt det är, träna och tänka på annat. precis vad jag behöver. /s.

1 kommentar:

  1. bra att du tränar fräulein. en annan tjockar på sig kilo efter kilo, snart är det endast asätarna som vill smeka min bildäcksformade kropp. dock har jag fortfarande halva inne på ett polskt luder med tandsträllning, skitiga trosor och eyeliner direkt från en hink med tjära vid skjulet där hon bor. alltid något tänker jag, alltid något. man får vara glad för det lilla.

    SvaraRadera