torsdag 7 januari 2010

min första dag.

först och främst, TACK för alla fina kommentarer. det värmer och ni får mig att komma på bättre tankar. kändes som jag inte sov mer än en halvtimma i natt, lite av en nära döden upplevelse i morse när jag skulle gå upp. men jag klarade det oxå. for iväg kl 06.30 till min nya arbetsplats. eller iaf där mitt framtida kontor förmodligen kommer att vara. det kändes superbra. har iofs varit ledig lite för länge så jag nästan hade glömt bort vad jag jobbade med. men sen kom jag på det och helt ärligt så älskar jag mitt jobb! kom hem för en timma sedan och nu är jag dödstrött. så trött att jag knappt orkar logga in på Facebook. då förstår ni förmodligen. nu ska jag krypa ner i soffan och försöka koppla av och tänka på INGENTING. /s.

1 kommentar:

  1. Du är sååå värd det gumman! Gick förbi din lägis häromdagen när jag var en sväng på stan. Saknar dig, men du vet var vi finns när du kommer till bygden och hälsar på. Njut av storstadslivet och kör så det ryker. Puss & kram

    SvaraRadera