onsdag 27 januari 2010

en ganska vanlig dag.

har nästan precis kommit innanför dörren, hunnit svara på några snabba mail, nu äta sen iväg på Öppet Hus på en av "mina" skolor här i Sthlm. ska bli kul att se hur de jobbar, sen hem och förbereda ett möte som jag är lite nervös inför i morgon, sen hjälpa lillasis med en inbjudan, sen BUMS i säng så jag är utvilad inför grillningen i morgon. har varit i uppsala idag på marknadsmöte och photosoot, en underbar dag, trots det horribla vädret. vad händer undrar jag? har vädergudarna aldrig funderar på att det kanske räcker med snö nu? det finns ju knappast någon plats för den att ta vägen längre. usch och fy. /s.

2 kommentarer:

  1. Trivs du med ditt nya liv, gumman?

    Kramar från Biggan

    SvaraRadera
  2. Ja, jag trivs med mitt nya liv, även om jag saknar er ibland väldigt väldigt mycket.... Kommer och hälsar på inom en snar framtid.
    KRAM!

    SvaraRadera