söndag 10 januari 2010

bra helg.

jag gillar inte sånt med el. eller jag är lite rädd för el, jag är ju iofs rädd för det mesta men el gillar jag helt enkelt inte. trots det köpte jag en lampa idag som jag kopplade ihop och hängde upp helt själv. alltså, jag lixom kopplade ihop de där sladdarna som är bruna och blå. ok att jag ringde pappa en gång, brorsan en gång och mats en gång, men jag gjorde det ju iaf själv. fint och ljust blev det oxå. helgen har varit en bra helg. en väldigt oplanerad fylla fick man igår också som jag har fått lida för idag. men det var det värt, för jag hade en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap. nu ska jag spana lite på joel som är på tv. /s.

3 kommentarer:

  1. En gåta varmare än en kåta.11 januari 2010 kl. 13:38

    Handen vaggar sakta regndropparna som faller.
    Apan klättrar sakta upp i sitt fikonträd.
    Naturen är ett med människan, iaf ibland.

    Venusberg är till för att erövras.
    Arkitekten bakom eiffeltornet är ett geni.
    Rio, staden där jag vill bo och finna ro.

    G - som i Gemenskap.
    Rida på en häst, det är verkligen en pest.
    Yxan kan man använda till att hugga ved.
    Meritlistan för Sofia är lång, men håret längre.

    Effekten av ozonlagret, vart är den?
    Lekfullt dansar älvorna kring näcken.
    Lärdom du skall dra av dina upptäcktsresor.
    Eventuellt är salami godare än hackekorv?
    Rage Against nya skiva är magisk, faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Förstår inte vart du får allt i från.... Det är för mig en gåta bara det.

    SvaraRadera
  3. Wahahahahaha....Sjuka människa, NU förstår jag. Det kan du ge dig på att så var fallet....

    SvaraRadera