onsdag 1 april 2009

spännande.

i morgon ska jag ha ett spännande samtal som definitivt kommer påverkan på min framtid. jag har hört att jag ska tänka på mig själv och jag hoppas det blir till det bästa. har även studiedag i morgon med två bra föreläsare. kul! har varit på AW i kväll med mina fantastiska jobbarkompisar. sådant gör vi allt för sällan, skärpning på det media.
som vanligt har jag hunnit redigera några bilder lite snabbt. det kommer fler syster yster, jag lovar!
Några av mina bästa!
älskade lilla tyra.
älskar dig gränslöst!
ok, jag vet att vi ser ut som en lesbiskt par....
två glada skitar.....
/fröken fia.

2 kommentarer:

  1. Vad ska jag säga? If angels were real, you should probably fly around between the clouds above us and deliver love like rockets, you are amazing, don't you ever forget that!

    SvaraRadera