fredag 3 april 2009

jippi.

nu går jag snart på påsklov, U N D E R B A R T! som vanligt kommer loven förbannat lägligt. igår hade vi studiedag med antagligen den bästa föreläsaren jag någonsin har hört. Teo Härén är hans namn och föreläser om kreativitet. För er som är intresserade bör lyssna på detta klipp på youtube.Det är hans tvillingbror som föreläser på kunskapens dag. Teos föreläsning var dock lite ljusare än hans tvillingbror Fredrik. men det är helt klart många intressanta tankar som väcks. nu är det förresten klart att jag ska jobba som informatör på 50% till hösten. det gillar jag. kul med utmaningar och att jag jobbar med inspirerande människor och som tror på mig. jag måste ha världens bästa jobb. ska snart åka från jobbet för att sedan bege mig söderut i landet. ska göra ett film och fotojobb där i helgen. kul och framför allt givande. sen känns det som ett moget och vuxet beslut att fly bort från stan i helgen. sen om platsen jag flyr till skulle vara bättre återstår att se. det bästa med allt är iaf att det är vår. tur det. /zofija.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar