torsdag 16 april 2009

MILANO

äntligen är allt färdigpackat och jag åker om en timma med tåget till Arlanda. ska bli så kul att komma bort ett tag nu. 
är lite stirrig för att bli straffad, men någon som påstår sig kunna spå säger ju faktiskt att jag ska bli lycklig och få två barn. litar helt och fullt på det trots att det inte finns några som helst vetenskapliga bevis på att just denna person ska ha rätt. sen såg han heller inga mörka mål angående resan, känns ju också väldigt tryggt måste jag säga. 
tänk vad saker och ting kunde ha sett annorlunda ut om man hade gjort andra val här i livet. märkligt.
puss & kram. 
p.s erika, jag lovar att i fortsättningen skriva en lättläst variant av varje inlägg ;) d.s 

3 kommentarer:

  1. Det kommer gå bra på resan...! Han som påstår att han kan spå trodde väl fel om mig va? Haha!
    Tack syster.. Detta inlägg gick väldigt bra annars =P

    SvaraRadera
  2. Hjärtat, hur menar du med andra val hr i livet? Är det några saker som kunnat förändra ditt liv på ett eller annat sätt om du gjort annorlunda? Titta inte i backspegeln, se framåt, mot våren och ljuset, mot ruset i din kropp som ger dig hopp!

    Ha det underbart i Milano! Vi ses snart igen! / Din tillgivne vän J

    SvaraRadera
  3. denna kille som kan spå verkar vara en helylle kille..verkar som han hade rätt angående resan..du kanske ska sluta tvivla o börja tro:)

    SvaraRadera