tisdag 7 april 2009

ville du något speciellt?

hahahaha, hur tänkte du då? inte konstigt att det uppfattas som du sticker in kniven på ömma punkter och vrider om lite.... OCH att inte säga hej, tre bokstäver H E J, illa..... Samt att inte säga tack när någon säger att du är fantastiskt vacker, fyra bokstäver T A C K... Skärpning gumman... :) Hur svårt kan det va tänker jag? du borde ligga på minuskontot helt klart.
min underbara helg
fiint. 
bakis och trött
ok, en bomb kommer snart släppas och jag kommer bli riktigt förvånad tydligen. läskigt. hoppas att det är något helt annat än vad jag tänker. snart ner på stan med mia för att planera sälen lite. nice. /S.

1 kommentar:

  1. Hallå! Jag vill ha dig här hela tiden, inte ska du hålla på att åka från mig. Min stad är din stad! Som sagt känns nästan som förr, tur vi insåg att vi bodde grannar och kunde bli sambos på avstånd:)

    Vi är fina vi, härligt med lite medvind ibland!
    Lova - kom snart!
    P&K
    Jai Ho

    SvaraRadera