måndag 20 april 2009

bästa helgen.

nu känns det sådär tomt igen. jag gillar inte att vara själv. vill ha folk omkring mig hela tiden och att det ska hända saker. det gör det inte i örebro. iaf inte där jag är. milano var hur som helst helt fantastiskt. svårt att misslyckas när man hänger med bästa thomas. så värst straffad blev jag inte heller, förrutom på planet ner då jag hamnade bredvid två killar som var mellan 25-30 år. vilket iofs kanske inte låter så dumt men de var dessutom från tyskland, VÄLDIGT pratglada och onödigt fulla vilket jag kan säga inte var lika spännande. tur att jag föddes med förmågan att kunna sova var som helst, hur som helst och framför allt NÄR som helst. in med ipoden och lite melissa, sen sov hon fröken. 
väl nere i milano var allt perfekt. fint hotell, god mat, nice väder, bra party, underbara människor. ja helt perfekt. dagarna gick hur fort som helst och jag skulle inte tveka att åka tillbaka i morgon. så mysigt att träffa ebba också, jag kommer tillbaka snarast. :) 
jag och bästa thomas
Se så fröken, dags att återgå till verkligheten....
/S.

1 kommentar:

  1. ahh men se där, en härlig weekend i Milano, du och den där sköne liraren. Honom måste jag träffa snarast hehe, vi sitter i samma båt ;)

    Milano shoppingmässigt, nu hann väl du inte med det iofs, det hände ju en hel del annat in the city of models and glamour, men den är ju inte hälsosam mot bankkontot med enbart designerbrands :) me like!

    Tror jag själv lämnar landet snart, orka vara kvar här om man kan få en stunds lugn och ro i kropp och själ på en annan plats, i en annan del av vår värld än Örebro!

    Ha en grym tisdag vännen!

    / J

    SvaraRadera