tisdag 31 mars 2009

yes, yes, yes.

jag har löst problemet syster yster så du kommer få bilder levererade inom kort. (läs inom några veckor med tanke på att jag ska resa bort) just nu är jag för trött för mitt eget bästa så det är läge för sängen snart. sorry. har haft en underbar dag på jobbet idag. frukostmötet gick som på räls. många saker som gett mig energi nu, jag gillar't och jag behöver't! hade foto b lektion med mina fyra elever. snacka om guld-undervisning. vi fotade i studion och gick igenom bildredigering. sen var det bullkalas som stod på schemat. fiiint. har ev. fått ett jobb i helgen. foto och filmredigeringsjobb, måste undersöka saken närmre bara. men det låter helt klart spännande. dags för sängen, i morgon är det fullt ös, ledningsgrupp, lunchmöte och plåtning av JB:s elitfotbollstrupp.
min vackra stora syster.
/S.

2 kommentarer: