tisdag 3 mars 2009

beslut fattat.

suck vad trött jag är nu. jobbat, städat, tränat och ätit. väntar på att syster yster ska komma på besök. mys. länge sedan bara hon och jag umgicks. ser även fram emot torsdag när vi ska gå på bio med jobbet. fick information för ett tag sedan av chefen att vi skulle gå på män som hatar kvinnor den 5 mars tillsammans med våra respektive. yeah right, spännande, kul att ni tänkte på oss som faktiskt inte har någon respektive. känns inte så passade att släpa med sig håkan på bio och framför allt inte med jobbet. nä, den idén gick bort ganska snabbt. om man nu kan räkna honom som min respektive, det går väl också att diskutera antar jag. hur som helst kom det fram att man även fick ta med sig en vän eller en sängkamrat. hmm, svårt val, har så många. vänner alltså. finns bara en som jag skulle vilja gå med på bio nu men det är uteslutet med tanke på de 20 milen. mamma var mer lättillgänglig och det ska bli supermysigt att ha henne vid min sida.
snart mys med bästa pikabus.
min fin fina lillasyster. ♥
/s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar