onsdag 19 augusti 2009

vad hände?

ja, det kan man undra. i dag började noel skolan. det är faktiskt helt sinnes. han föddes ju typ nyss... i går hade han gått och lagt sig tidigt så han skulle vara riktigt smart tills skolstarten. pratade med honom innan i kväll och han var mycket nöjd med första dagen. han längtade dock tills i morgon när han skulle få läxor. idag hade de mest haft rast och "prat". söta unge vad stor du har blivit!!
jag ska fråga mina elever i morgon bitti om de också gick och la sig tidigt så att de skulle vara riktigt smarta och om de längtade till min lektion för att få läxor. jag tror svaret kommer skilja sig en del i från noels är jag rädd för.
jag och noel sommaren 08
noel 6 år.
noel på julafton för några år sedan. 
/s.

2 kommentarer:

  1. Haha, så skööön han är... =)

    SvaraRadera
  2. var inte så jävla snygg sofia.

    SvaraRadera