lördag 1 augusti 2009

sofia&johan.

alltså. jag måste bara skriva ett inlägg om förmodligen VÄRLDENS bästa och roligaste par. sofia och johan, ni är förmodligen roligare än vad ni själva förstår. som jag har skrattat i kväll tack vare er. jag vill inget annat än att lägga ut filmen på er så man liksom kan förstå, men för mitt eget bästa låter jag bli och låter det vara vår lilla hemlighet. 
ni är mina roligaste och SOM jag längtar tills någon gång i augusti... ;) 
btw, glöm aldrig bort att det faktiskt var jag och mr arrow som fick er att bli ett par. ;)
love u lååååååång time. 
/s.

1 kommentar:

  1. Åh, min fina vän.
    Vi hade också en fantastisk kväll.
    Inte en lika fantastisk morgon, det ska erkännas. Men vad kan man vänta sig efter bubbel, mojitos och fernet?
    Du är bäst och jag längtar verkligen tills du kommer och hälsar på oss.
    Då jävlar.
    Love.

    SvaraRadera