söndag 30 augusti 2009

ett gott skratt förlänger livet.

det är så dom säger. i så fall borde jag leva länge för som jag har skrattat i helgen. gårdagen var sjuklig. träffade maria och maria innan och hade lucköppning. marias kommentar "vad jobbar du med då?" efter att ha stått och pratat med en kille i tio minuter om hans jobb slår ändå allt. du är ljuv. sen läste jag precis en väldigt roligt kommentar som min kära mor har skrivit. så en liten förklaring mamma. Mac OS X Leopard är ett operativsystem för macintosh datorer. du vet den där snygga jag har i min lägenhet. ;) så jag antar att det INTE är en sån "leopard" som du ska vara i ditt nästa liv. du är knasig mamma, men jag gillar dig ändå! :) nu ska jag och andreas köpa pizza och förmodligen fortsätta skratta. /s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar