måndag 10 augusti 2009

olyckligt kär.

ja, det är jag faktiskt. jesus kan tydligen, men jag kan förmodligen inte fånga denna kvinna. Madonna Louise Veronica Ciccone Ritchie, vilken kvinna. 51 år gammal, inte en gnutta fett på hela kroppen. hon kryper på scen endast iförd en stringbody och stövlar och är bara så förbannat snygg. det hade garanterat inte jag varit och förmodligen inte så många andra vid 51 års ålder. förresten så skulle jag nog inte vara så värst snygg i det nu heller. madonna är fanimej omänsklig och är förmodligen då också odödlig. fan, det gör ont att vara olyckligt kär. like a prayer, som jag älskar't! ERIKA JOSEFINA - fixar du en dansklass med bara madonnamoves så kommer jag och MY på en gång! :) Kolla in dansarna, Jumpstyle? Sinnessjukt duktiga. /s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar