måndag 6 september 2010

ena å andra sidan.

just nu ogillar jag verkligen att vara född i vågens stjärntecken. om det nu stämmer att vi vågar har svårt att fatta beslut. på mig stämmer det till punkt och pricka i alla fall. jag gör till och med listor på plus och minus, men ändå kan jag inte ta ett beslut. hjärtat säger ofta en sak, hjärnan en annan. vad ska man lyssna på undrar jag? hur ska jag egentligen kunna veta vad som är bäst för mig? jag vill ha båda av världarna fast det är helt omöjligt, egentligen. fan oxå.
/Sofia

1 kommentar:

  1. Tycker inte du ska förlita dig alltför mycket på horoskopen. Olika astrologer säger olika saker om samma stjärntecken. Om man läser alla stjärteckens karaktärsdrag så stämmer ens egen karraktär in på allihopa. Känner du några nära och pålitliga vänner som har varit med om en liknande situation tycker jag att du ska rådfråga henne/ honom hur och varför de fattade just det beslutet och vad det sedan inneburit för dem....
    Ibland funkar det att lita på magkänslan....

    Lycka Till.

    Mvh Stina

    SvaraRadera