onsdag 28 april 2010

pömsig.

trött är bara förnamnet nu. känns som jag har jobbat dygnet runt sedan jag gick upp kl. 04.55 i tisdags. kom till hotellet i Umeå för en timma sedan ungefär. full fokus hela dagen, det tar faktiskt på krafterna. igår kväll hade vi dock en sjukt rolig kväll. boda borg stod på schemat och vi hade hela anläggningen för oss själva. fjollträsk som var mitt lag skötte oss mycket fint, fyra stämplar (två var snittet) fick vi och som vi slet. jag klättrade på väggarna, hoppade ner från taket, fick förbannat ont i foten, kröp i smala gångar, hängde i linor i taket med mera. jag kände mig faktiskt både som spindelmannen OCH som en gräshoppa. är man yngst i gänget råkar man tydligen ut för både det ena och det andra. time to sleep, ska på möte i morgon bitti sen flyger jag hem på eftermiddagen. jag får hålla tummarna för att bromma flygplats är öppen som den ska i morgon. idag var den inte det på grund av det där förbannade jävla askmolnet. jag känner faktiskt inte alls för att vara kvar i umeå, i morgon kommer jag bara vilja åka hem. kram sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar