tisdag 6 april 2010

mitt pucko.

ännu en dag i norrland. sitter på flygplatsen i Umeå nu och väntar på att få boarda planet. jag är enormt trött och vill bara hem till soffan. sov inte speciellt många timmar i natt, kunde inte sova. igår hade jag som plan att jag skulle ta en lugn kväll hemma framför tv. jobba i några timmar, sen bara vila. det blev inte så. när jag satte mig på tåget på väg tillbaka till sthlm kom fröken på att hennes hemnycklar var kvar i Örebro. Taskig tajming. efter mycket om och men löste vi det med lillasis vän som tog med dem till sthlm. kl 19.30 kunde jag hämta nycklarna på andra sidan stan. kl. 20.15 var jag hemma i lägenheten. det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig den kvällen. men, tack ladi, tack erika och TACK JONAS! :) /S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar