måndag 11 oktober 2010

måndag morgon.

Photobucket Photobucket

bakis hemma hos en barnfamilj kan vara kämpigt ibland. men när kidsen är så här sjukt söta underlättar det på något sätt. tyra och alva hade dansuppvisning för mig igår när jag låg och kurerade mig i soffan. man kan ju inte annat än att le. inte jag i alla fall.

nu är jag tillbaka i sthlm igen. det var förbannat tungt att gå upp i morse. alldelse för tidigt, mörkt, ångest, mysigt i sängen där jag låg, kallt så man till och med behövde skrapa rutorna för att se vägen till stationen. ja, det var riktigt tungt. tåget vad dessutom försenat ca 2 timmar. tack statens järnvägar, ni lyckas verkligen. nu är det bara att ladda om för en ny vecka med nya utmaningar. idag, presentation av verksamhetsplanen på två av mina skolor, i morgon - östersund, onsdag - utvecklingssamtal och planering av mässa, torsdag och fredag- ledningsgruppsmöte här. det ska nog gå bra. fredag, hem till närke igen för att fira födelsedagar.

/sofia

2 kommentarer:

  1. Åhh mina små egna dansare! :)

    SvaraRadera
  2. nu har en annan storasyster hittat hit ;) Du skriver fantastiskt bra, verkar vara en underbart härlig tjej och jag kan känna att vi har lite lika tankar ;) Jag kommer från o med nu att följa din blogg.. Dessa tjejer är helt underbara även om min Edvin ibland tycker att de är pain in the ... ;) Kram Sannas storasis

    SvaraRadera