torsdag 21 oktober 2010

al jarreau- tribute.

fina jojo messade i morse och frågade om jag ville följa med på en konsert nu i kväll som hennes elever hade satt upp. en al jarreau- tribute. jag är väldigt glad att jag tackade ja. det var otroligt fint och ännu en gång inser jag hur fantastiskt det är med människor som får göra det som de brinner för. konserten var verkligen grym. jag saknar att följa de små liven. eleverna alltså.

i morgon är det möten och produktion som står på schemat. sen till östansjö för att hänga med mor, far & judith hela helgen. det blir mysigt även om denna helg kom lite oplanerad. är enormt ledsen över att jag missar världens grymmaste 30 års fest. bästa janes fest. men även jag kanske lär mig att planera rätt någongång.

nu kallar sängen och det bästa samtalet.

/sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar