tisdag 11 maj 2010

hem och vända.

ibland undrar jag faktiskt vad jag håller på med. detta kommer inte vara hållbart i längden. kanske dags att lugna ner sig lite? men jag gillar ju det, oftast. när allt annat runt omkring flyter på, när det inte gör det, då blir det mesta väldigt tungt. jag kan tyvärr inte stänga av och stoppa huvudet i sanden som många andra tydligen kan göra. jag kom precis hem, nu ska jag gå igenom min mail som jag inte hunnit tagit tag i på två dagar. vilket innebär minst 50 mail som jag iaf måste besvara. sen har jag en rapport som jag ska gå igenom inför morgondagen då vi i ledningsgruppen ska redovisa regionens resultat för alla avdelningschefer. Efter det ska jag försöka reflektera över min arbetssituation eftersom jag har avstämningsmöte med min chef i morgonbitti. helst ska jag hinna med att packa också eftersom jag ska hem till närke i morgon igen. nu finns ingen motivation, jag vill bara sova och vakna en dag då allt känns mycket bättre. och den dagen kommer, det vet jag. /s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar