måndag 10 maj 2010

helg i pennybridge.

jag har verkligen varit sämst på att blogga i helgen. det har gått för runt som vanligt när jag är hemma i örebro på besök. jag lämnade det stället i morse men blandade känslor trots att helgen har varit grym. jag fick träffa mina fina älvor och övriga elever i fredags. insåg hur mycket jag saknar dom och mina gamla kollegor, men att jag samtidigt inte längtar tillbaka. det hoppas jag är ett friskhetstecken? kvällen tillbringades med fina tjejer och vin som avslutades på ett mycket bra sätt. i lördags agerade jag bröllopsfotograf i hallsberg, sanna och daniel gifte sig. trist med vädret men de var sååå fina. och jag blev påmind över hur förbannad blödig jag är. hur ska det gå när mina nära vänner gifter sig? och för att inte tala om när jag själv gifter mig om jag nu ska göra det vill säga. lördag kväll, en otroligt rolig kväll, trots att jag var på helspänn för både det ena och det andra. därför kanske det blev som det blev. jag är fortfarande sliten och det förklarar väl en del. igår var det dansavslutning i hallsberg och ännu en gång blev jag påmind om att jag tjuter alldeles för ofta. jag kan inte ens kolla på min lillasyster utan att börja tjuta när hon står på scenen. hon gör ett fantastiskt jobb och jag blir lika stolt varje gång. jag åkte hem till mamma och pappa på kvällen. det var mysigt, jag hade saknat dom mer än vad jag trodde. helgens insikt är i alla fall att vissa människor kommer aldrig aldrig förändras. /s.

1 kommentar:

  1. Kul att du nämnde din no. 1 partner in crime, El Don Juan Johan. Inte ok! ;)

    SvaraRadera