onsdag 4 november 2009

vad har jag för fel?

nu har jag haft ont i nacken sedan i söndags. det är ingen normal smärta heller, inte så att jag inte kan kolla åt det ena eller andra hållet. utan mer migrän konstig smärta, upp i huvudet och lite ner i ryggen. ont som fan gör det iaf. även trött på att ha ont i huvudet, det har jag ju nästan aldrig. förrutom ibland på söndagar då...... så ngt annat konstigt fel på mig måste det vara. frågan är bara vad. har varit i småland hela veckan, kom hem till lägenheten som en snögubbe ungefär. shit, vad det har snöat ikväll. rätt mysigt men ändå. redan lixom? sen är det ju väldigt konstigt att varje år så blir hela SJ:s tåg kommunikation helt upp-fuckat när det kommer en halv cm snö. precis som om att det är ett väldigt annorluna fenomen i Sverige att det kommer snö runt den här årstiden. jag anser iaf att det inte bodre komma som en chock varje år iaf?! förstår faktiskt inte riktigt problemet. skärpning. i morgon har jag min sista lektion med min klass. det känns faktiskt i hela hjärtat, jag kommer sakna de små liven. ganska mycket till och med. men i morgon ska vi ha SKITKUL! :) och jag har ju flera månader på mig att säga hejdå, försvinner ju inte från skolan för gott, inte än så länge iaf.. hålla alla tummarna för mig i morgon. jag ska till tandläkaren, det var INTE igår jag var där. jag ser inte fram emot detta ögonblick. föresten så jag har fått en ny mobil, skitcool, fast jag fattar ingenting. jag som trodde jag var ett tekniskt snille, men ack så fel man kunde ha. dags att krya ner, ska bara ringa lite först.... :) PUSS S!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar