tisdag 1 februari 2011

22 - det här upprör mig.

ok, en blandning av högt och lågt. utan någon inbördes ordning.

dåliga pedagoger. trötta och oengagerade. lägg inte över ert missnöje på de stackars små kidsen. gå hem och gör något annat, omedelbart! åsikter som baseras på okunskap. snälla, var bara tyst då. det är ok att inte ha någon åsikt. tribaltatueringar. ett förslag är laser. saknad. ibland gör den mig riktigt förbannad. hala vägar. det innebär oro för mig vilket jag gärna står över. när batteriet dör. spelar ingen roll på vad. jag hatar't! bitterfittor och bitterkukar. sluta klaga och ta tag i era liv istället. det är endast DU som kan påverka ditt eget liv. segt internet. det är svenskarnas främsta irritationskälla har jag läst. fan vad bra vi måste ha det. men fan så irriterade när det inte funkar som det ska. bli bortprioriterad. jag vill alltid komma i första hand. pedofiler, våldtäksmän och andra liknande idioter. DÖ för FAN! oärliga personer. If you don't mean what you say, shut the fuck up, PLEASE! kyla. inlägget igår talar sitt tydliga språk. jag hatar verkligen kyla. folk som trycker ner andra för att komma högre upp själv. sök hjälp. mobbare. usch och fy vad jag ogillar dom. att tiden inte räcker till. det finns så mycket man kunde göra annars. när en bra serie har säsongsuppehåll eller i värsta fall slutar, för gott. det är tungt när även serier dör. jag gillar inte döden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar