lördag 5 juni 2010

sjung om studentens lyckliga dar..

PhotobucketPhotobucketPhotobucket ja, det var studenten i fredags och mina fina gamla älvor sprang ut. det kändes som vanligt helt tomt när det var klart och nu kommer det ta långt tid innan jag får känna samma känsla igen. för nu blir det förmodligen ingen student för Sofia på några år. konstiga tanke. Som tur var fick jag iaf följa med till fjärde våningen och äta den sedvanliga stundentlunchen, oj vad jag saknar alla gamla kollegor. efter det tog jag med mig två snyggingar ner på stan för att dricka lite rosé i solen. jag måste ju träna för på tisdag bär det av till Palma och jag har en känsla av att det kommer bli mycket rosé i solen då. SJ strulade förresten igår IGEN. mitt i sommaren, inte okey. de hade tydligen grävt sönder några kablar. Osmart tänker jag. jag levererades iaf hel och nästan ren två timmar försent. Tack för det SJ. /S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar