onsdag 16 juni 2010

jag gillar att rida.

kom precis innanför dörren, har varit i jkpg och träffat marknadsgänget. vi har minsann ridit på islandshästar i 2 timmar idag. herregud vad kul det var. först var jag så rädd att jag ordagrant skakade, sen så... då kändes det som om jag inte har gjort annat i mina dar. eller nu kanske jag överdriver, men det var verkligen superkul och jag är grymt sugen på att göra det snart igen. inte på vilken häst som helst dock, väldigt gärna en islandshäst. faktiskt så galoperade jag till och med och hoppade nästan över en liten stock, det beror på hur man ser det. :) jag är iaf grymt stolt över mitt modiga jag idag. /S.

1 kommentar:

  1. José, bartender på Puro Beach.17 juni 2010 kl. 08:46

    Egentligen gillar du nog att rida andra saker än hästar bättre, du försöker bara vara pappas lilla flicka nu, oskyldig och med en islandshäst i högra handen. Men egentligen är det entreprenörer i mogen ålder du vill take a ride on the wild side med, eller? ;)

    SvaraRadera