måndag 15 februari 2010

vilken dag.

ojojoj, vilken dag detta har varit. min mail låg nere under ett ex antal timmar mitt på dagen och när man äntligen har en kontorsdag så är det inte så speciellt lägligt. och framför allt inte när fröken skulle förbereda de kommande rektorsmötet i morgon och på onsdag, och inte heller när man har en annan mail konversation på gång. nä, det passade sig inte speciellt bra. det innebär att jag nu sitter och förbereder allt inför i morgon. och jag är alldeles för trött i huvudet på grund av all energi som gått åt idag så det blir som det blir. prestationsprinsessan får kanske sänka sina krav en aning. det skär i hjärtat men blir nog tvungen till det. för nu är jag riktigt trött. förresten så borde ni kolla in sötaste dansflickan som denna värld har skådat. iaf enligt min mening. /S

1 kommentar: