onsdag 30 december 2009

kapitel 1.

vaknade av att någon ringde och väckte mig strax efter nio. jag hade beställt väckning tidigare, men någon hade försovit sig. precis som jag sa. iofs gjorde det ingenting, skönt att får sova ut lite. sen har dagen varit sig lik, jag har gått på någon konstig överskottsenergi och inte suttit på ner på hela dagen. packat upp och packar upp. ätit har jag inte heller gjort, om man inte räknar några pepparkakor och en halv paradisask vill säga. mitt nya liv börjar efter nyår så det gäller att passa på. nu ska jag snart ner till stationen för att sova hos mor&far som ska ta mig ner till jkpg i morgon. Photobucket en liten del av alla mina hundra klädhögar, men nu är de sorterade och ligger i färgordning i garderoberna. Photobucket min fina balle, balkong för de som inte förstår. Photobucket i know, jag är en datanörd. Bilderna är från i morse, fortfarande lite rörigt men betydligt mycket bättre. time to go. /s.

3 kommentarer:

  1. sådär ja...fin lägenhet ;)
    /E

    SvaraRadera
  2. Ser bra ut.... Mycket kläder har du plus de du dumpade hos mig ;) Love You!
    /P

    SvaraRadera
  3. Härlig "balle" ;-)

    SvaraRadera