lördag 19 december 2009

julavslutning och julbord.

jaha, som jag redan innan hade räknat ut så var gårdagen en dag fylld med tårar. sakne-tårar, rörda-tårar, avskeds-tårar... det absolut värsta jag vet är att ta avsked av människor som jag tycker så otroligt mycket om. I går vad jag tvungen till det. blev rörd till tårar redan innan ens julavslutningen hade börjat när mina underbara elever hade kommit dit endast för att säga hej då till mig. älvan is da shit, som jag kommer sakna er! mina fantastiska kollegor hade gjort ett bildspel som visades samtidigt som min chef läste upp ett mycket MYCKET vackert tal. redan under första meningen kunde jag inte hålla tårarna borta. sämst är jag. men som sades redan i första meningen så är jag ju den känslosamma sofia. jag blev verkligen tagen på sängen, jag hade inte alls förväntat mig det fina som de hade gjort för mig. men som jag försökte få fram i mitt "tacktal" - aldrig någonsin har jag varit på en mer givande plats. om det inte hade varit för er så hade jag aldrig varit den jag är idag och där jag är idag. ni trodde på mig och visade det på många olika sätt. att utvecklas tillsammans med er är den bästa resan jag gjort även om jag nu har valt att vända blad och fortsätta på nästa kapitel i mitt liv. tusen tack för en dag och kväll att minnas! ni är underbara! puss&kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar