fredag 23 oktober 2009

dagen-som-har-gått-i-ett.

Photobucket faktiskt så har den det. hade satt klockan på 06.30 för att jag skulle hinna svara på mail INNAN jag åkte till jobbet, det prioriterades bort då jag valde att snooza bort en halvtimma. som en sinnesjukt förkyld zombie duschad jag tydligen, minns det knappt. påklädd och färdig i full mundering med mössa, vantar, halsduk och hela kittet. på väg till bussen. ringde och väckte söta C som FAKTISTK var uppe på benen. good work! väl framme på jobbet SPRANG jag ordagrant in på ledningsgruppsmötet. ANDADES. hade möte i 1h 15 minuter för att sedan möta upp en skribent som håller på att skriva en grej för skolan. fotografering och intervju stod på schemat de närmsta timmarna. hann precis tillbaka till min sista fotolektion som började 11.45. efter en timma var det dags för lunch, då slog det mig hastigt att jag inte hade ätit ngt på hela dagen. inte så konstigt att min mage kurrade samtidigt som det slog mig att jag hade SOPPA med mig till lunch. Kul, lixom väldigt mättade. men det stillade min hunger ett tag iaf. hann svara på några mail på lunchen, innan det var dags för lektion igen. min sista fotolektion dessutom, inte vilken som helst. någonstans där mitt i mellan hann jag även formatera om min dator och få nya Windows 7 installerat på den. det tackar jag för! och hundratrettiotusen gånger där i mellan snöt jag mig och nös förmodligen hundratrettiotusen gånger oxå. nu hemma, efter att ha svarat på resterande mail, tvättat, städat, och lagat mat sitter jag här med ett glas te och väntar på Idol, som har ROCKTEMA! I LÖÖÖÖVE IT! som jag är värd det. i morgon hoppas jag på att förkylningen är som bortblåst så jag kan umgås med mina söta tjejer och unna mig lite vin. thank you and goodbye. (taget citat från min bästa s.) /S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar