måndag 26 oktober 2009

höstlov?!?!

vecka 44 har betytt höstlov för mig i 3 år i rad nu. vilket i sin tur har betytt att en stor del av veckan har varit ledigt. men nu är det nya tider, och även för mig. no more höstlov. inte på ett tag iaf. men jag gråter inte för det. jag är grymt nöjd över mitt val. i morgon ska jag till sthlm med mina nya kollegor och på onsdag blir det besök på skolforum. det blir en bra vecka. idag hade vi studiedag på skolan, kreativitet stod på schemat bland annat. se så fint vår grupp gjorde. :)
nu nyss hemkommen från en väldigt trevlig fika, dags att sätta igång och packa. /S.

2 kommentarer:

  1. kan man buda på tavlan S?

    SvaraRadera
  2. givetvis kan man det...Snart läggs alla tavlor ut på blocket, var beredd på att det förmodligen kommer stiga i pris ngt enormt... ;)

    SvaraRadera