tisdag 29 september 2009

lång dag.

uppe med tuppen i morse, kl. 05.15 för att vara exakt. var tvungen att hinna med och lägga ut ett album på FB på syrran som fyller 30 idag innan jag skulle lämna hemmet. Oj vad jag skrattade. mycket kan hända på 30 år. jag och jane unnade oss hotellfrukost innan kl. 7 då vi skulle befinna oss på conventum och fortsätta bygga monter. idag har det varit gymnaisemässa och som jag har jobbar inför denna mässa. kom precis hem från conventum. sjukt trött på min egen röst och sjukt sliten men glad. mässan var så lyckad och jag är fantastiskt stolt över våra duktiga elever dock själv känner jag att febern börjar komma kryandes, ont i halsen, varm och konstig i hela kroppen. men det är det värt. jag klarade mig fram till mässan som jag sa. sömn är förhoppningsvis den bästa medicinen. jag hoppas att febern är som bortblåst i morgon, jag har ju inte tid att bli sjuk nu heller. på fredag börjar jag mitt nya jobba och ska till gbg i helgen för att vara med på mässan där. taskig tajming. grattis ännu en gång älskade paulina. du är den bästa storasystern man kan tänka sig! älskar dig! /s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar