söndag 27 september 2009

drömmar.

har varit i östansjö hos mamma och pappa hela helgen. judith-helg=myshelg. noel och tyra kom i lördags och sov över. så det var full fart HELA helgen med andra ord. jag lovar att jag har fått en ganska bra inblick hur det är att vara trebarnsförälder. ingen lek, men mysigt. drömmer saker gör jag också. drömmer att jag är med i idol, att jag tappar håret, att jag åker till florida, att jag får utslag på kroppen, att det bor en man under min trappa, att vår monter på mässan INTE ser bra ut och en massa annat skumt. vad har jag fått för fel? dröm inte så mycket, lev i stället tänker jag. i morgon kommer jane, blir att bygga en snygg monter. tisdag blir en lång dag, jobbar på mässan 7-22. och på FREDAG ska jag jobba min första dag på mitt nya jobb, ska ner till marknad i jönköping och träffa alla. oj så jag längtar. /s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar