torsdag 21 maj 2009

JB balen

igår var det bal för JB. möttes av ett gäng otroligt glada, förväntansfulla, fina och lyckliga själar. jag blev alldeles upprymd av att vara i deras närhet och så klart rörd...... bilderna är inte av bästa kvalité då blixten strulade innan jag skulle gå men jag fick göra det bästa av situationen utan blixt helt enkelt...
så så fina de var.
har precis hängt vår fotoutställning. blev riktigt bra, trots att allt inte är helt klart ännu. vernissage väntar nästa vecka och jag håller ALLA tummar för att det kommer mycket folk. /fia.

3 kommentarer:

  1. Jag kommer att sakna mina fina Örnar! Vad snygga de är! /M

    SvaraRadera
  2. Lämnar fotspår...24 maj 2009 kl. 15:49

    Superfina bilder på de "små" liven som nu är stora!

    SvaraRadera
  3. Men Sofia,
    Var du tvungen att lägga upp bilden på mig först!!! Du är söt.
    Tänker på dig, kram M

    SvaraRadera