fredag 22 maj 2009

borde jobba.

men det finns så mycket annat roligt att göra. håller på att lära mig wordpress nu också vilket är ett ganska stort projekt för sofia som verkar ha glömt bort allt som har med php, css och mySQL att göra. men men ett steg i taget så kanske jag är klart tills skolan börjar igen. 
två veckor kvar i skolan, känns helt lustigt. denna vecka blir även den en kortvecka då vi ska åka till liseberg med kidsen på torsdag. fredag har jag unnat mig ledigt för att HÄNGA med linda och alla andra intressanta människor i gbg på helgen. :) veckan efter blir även den väldigt lugn. torsdag, avslutning med år 1 & 2. fredag, STUDENTEN! sen är det ju faktiskt bara en vecka kvar vilken ska spenderas i barcelona, känns inte alls tungt nu faktiskt. SEN börjar min och bästa hannabus roadtrip. nice... 
plåtades igår under promenaden...
/fröken fia. 

1 kommentar:

  1. Det är en bil på en å och du borde jobba nu. Direkt

    SvaraRadera