fredag 27 februari 2009

sthlm.

vaknade precis, ligger hemma i sofia&johans lägenhet och slappar. här trivs jag. mycket skönt att vara ledig. gårdagen var en riktigt mysig dag. var med eleverna på aftonbladets mediecenter. ett uppskattat studiebesök med många skratt. på kvällen var jag, sofia, johanna och hanna och åt tapas och snackade skit. så mysigt med tjejhäng, det har jag alldeles för lite. kvalitétstid med tjejerna är nästan det bästa som finns och shit vad jag saknar det. ikväll blir det allmänna galleriet med mia. ska bli lovely att träffa henne igen. saknar dig varje dag på jobbet gumman. /s.

3 kommentarer:

  1. Jag vill också! Vill också kunna ta en morgonpromenad på ett soligt Djurgår'n. Vill kunna glida ner längs Vasastans gator och torg, gå på gallerier, äta god mat och dricka gott för att sedan avsluta flott på klubb. Ta vara på tiden i Sthlm, den staden är drop dead gorgeous S! Där gör du dig bra i dina vackra kläder och med ditt härligt svallande hår i vintersolen vännen. Ha en grym kväll på Kungsholmen, det förtjänar du!

    SvaraRadera
  2. tack min älskade vän. du skulle också göra dig bra här. :) men snart blir det en helg i öret som vi sent kommer att glömma. du står för lokal och jag lovar att jag står med sköna människor från många delar av landet... ;)

    SvaraRadera
  3. That's a deal baby!

    SvaraRadera