onsdag 25 februari 2009

saknar.

idag har det varit en bra dag. har haft bra möten och eftermiddagen spenderade jag ute på stan för att genomföra en massa praktikbesök. hann tyvärr med en del shopping också... typiskt mej. 
ska träffa camilla och alma på stan snart för att lyxa till vardagen lite. vi ska på after work, en väldigt efterlängtad sådan. känns som vi har en massa att ventilera. ska bli så mysigt. 
saknar dig gumman. önskar att vi bodde nära och kunde hänga varje dag som förr. trodde aldrig jag skulle sakna brahegatan, men nu gör jag det mer än någonsin.
vackra människa.
/S.

3 kommentarer:

  1. Brahegatan på söder i Jkpg, dé é fina grejer det. Förstår att du saknar tiden där och din vän E. Ni utgjorde ett fruktat par i den småländska natten, tänk, för killar var ni rena skatten.

    Och vem vet, kanske finns det en stor skatt gömd i stadsdelen Söders djupa inre, som du en vacker dag hittar...

    / Greg

    SvaraRadera
  2. du vet att jag vet var skatten finns och det är inte på brahegatan på söder i sthlm iaf... ;)

    SvaraRadera
  3. Brahegatan ligger på Östermalm i Stockholm, men OK, ditt lokalsinne är ursäktat. Håll dig till området Söder i Jönköping du, det är där det händer och det är där den Brahegata jag menade ligger haha. Have fun baby!

    SvaraRadera