tisdag 9 november 2010

mässa

sköna tisdag. vädret behöver jag ju inte diskutera, för det är ju en mängd andra personer som gör det. logga in på FB, där finns det alla sorters väderleksrapporter. annars kan man kolla ut genom fönstret och se att det regnar och blåser. man gör såklart som man vill. till något helt annat, vilken lättnad. konstigt egentligen men så är det. en skön lättnad har infunnits sig i min kropp helt enkelt. jag är tacksam så länge den varar. snart ska jag möta upp tre sköna kids från liljeholmen som ska följa med mig till uppsala och stå på mässan hela eftermiddagen och kvällen. väldigt roligt att umgås med de små liven igen. det är ju då jag brinner.

och så ser jag väldigt mycket fram emot i morgon efter jobbet. så det så.
/sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar