söndag 21 mars 2010

min helg i bilder.

jag var lite seg när jag vaknade upp på lördagen, fredagsvinet hade gjort sitt. Photobucket tog båden över till sjösta'n i det fantastiska vädret. Photobucket mötte upp två fina människor, Nicklas Photobucket och Ladi. Vi åt och drack lite cava, det är ju trots allt bara iranskt nyår en gång om året. PhotobucketPhotobucket innan solen försvann satt jag på ballen i nån timma och lapade sol. tråkigt nog har jag inga bilder från gårdagskvällen. iranskt nyår var inte vad jag hade trott att jag skulle fira i lördags när jag vaknade. men skoj hade jag och idag mår jag som jag förtjänar. snart dags för sängen, ska upp om några timmar och ta morgontåget ner till kontoret i jkpg för att träffa resten av mina kollegor och MTV. förhoppningsvis en givande dag. Puss och Kram! /S

2 kommentarer:

  1. Beautiful pictures taken by a good photographer. Do you use linses from Canon or do you shoot with Nikons newest model? Awesome anyway. Btw, please check out my new website, don't forget to comment!

    SvaraRadera
  2. Baby, norr kickar ass just nu. Tänk på gamla FF och låt oss få lite cred... ;-)

    SvaraRadera