tisdag 14 juli 2009

havet och trädgårdsarbete.

Efter havet utförde jag och linda lite trädgårdsarbete. Gräset skulle klippas, ogräs skulle rensas och vinbär skulle plockas. jag fick lotten att plocka vinbär, vilket gjorde mig otroligt glad. när jag blir stor vill jag också ha en stor trädgård med massa bär och frukter. paj 1, paj 2 och paj 3 tillagades efter detta tillsammans med lotta. en helmysig dag med underbara människor, detta behöver jag.
sjukt söta himla som hon sov på mig i bilen
detta var vi värda tänker jag....
/s.

5 kommentarer:

  1. duktig fotograf tänker jag då. vackra bilder. ser dessutom ganska så gott ut. ha en utmärkt onsdag kära vän. jag ska iaf ha en bra jävla kväll, fint som snus tänker jag =P pusss

    SvaraRadera
  2. Vi saknar dig här i Göteborg!!!! Puss Lotta å Hilma

    SvaraRadera
  3. Precis samma uppgift hade jag i Småland. Mycket tillfredställande. Dock i gassande sol, vilket gjorde att man önskade att vinbärssaften redan var tillverkad och läskande iskall... Vatten är inte lika gott ;-)

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren på min blogg!

    Gosh vilken paj, man dreglar ju. Jag tycker att headern på din blogg är urfin, bilden till höger är så vacker!

    SvaraRadera